رنگ ترافیکی سفیر

رنگ ترافیکی سفیر

  • مدل کالا:رنگ ترافیکی اکریلیک تک جزئی
  • کد و فام محصول:سفید 2450،زرد 2350
  • نوع بسته بندی:ظروف فلزی،گالن 5 کیلو،حلب 25 کیلو

رنگ ترافیک اکریلیک تک جزئی

رنگ ترافیک اکریلیک تک جزئی(رنگ ترافیکی سفیر) بر پایه رزینهای اکریلیک ترموپلاست پایه حلال می باشد. این محصول به دلیل داشتن پایداری بالا در برابر عوامل جوی ، اشعه uv و چسبندگی بالا به سطوح سیمانی ، بتنی ، آجری ، فلزی و آسفالت ، به منظور خط کشی خیابان ها و جاده ها و رنگ آمیزی جداول و موارد مشابه کاملاً مناسب می باشد.

برای اطلاع از قیمت محصولات با کارشناسان سایت رنگ سفیر تماس بگیرید. 09144108002-09141507315-04533873680-04533873681-04533873691

خواص و ویژگی ها

  • مقاوم در برابر نور خورشید و شرایط مختلف آب و هوایی
  • مقاومت سایشی عالی
  • چسبندگی مناسب به سطوح مختلف
  • پایداری مناسب در برابر تغییرات آب و هوایی
  • مقاومت شیمایی بالا در برابر محلول های ضعیف اسیدی ، قلیایی و نمک ها
  • قابلیت خشک شدن سریع
  • قابلیت اعمال آسان و راحت

اطلاعات فنی محصول

* در مقدار پوشش تئوری با ضخامت پیشنهادی ، میزان پرت در نظر گرفته نشده است.

 

خرید رنگ ترافیکی سفیر

محل اجراء

رنگ ترافیک اکریلیک تک جزئی(رنگ ترافیکی سفیر) می تواند بر روی همه سطوح سیمانی ، بتنی ، آجری ، فلزی و آسفالت ، به منظور خط کشی خیابان ها و جاده ها و رنگ آمیزی جداول و موارد مشابه مورد استفاده قرار گیرد.

آماده سازی سطح

سطح مورد نظر ابتدا می بایستی کاملاً خشک و تمیز و عاری از هر گونه آلودگی و گردغبار و چربی باشد ( در صورتیکه سطح شوره زده باشد ، حتماً باید با استفاده از برس تمیز گردد ) برای سطوح سیمانی و بتنی جهت تمیز کردن سطح می توان از واترجت استفاده نمود و در صورت لزوم سطح را با استفاده از پرایمر مناسب ترمیم نمود تا سطحی کاملاً صاف و یکنواخت بدست آید ، در صورت وجود رنگهای کهنه ، آن را سنباده زده و رنگهای پوسته شده را از روی سطح پاک نموده و از پوسته نکردن مابقی رنگ مطمئن شوید.

روش اعمال

این پوشش با استفاده از غلطک ، کاردک ، قلم مو ، اسپری  معمولی و تجهیزات اجرای پوششهای ترافیکی قابل اجراء است ، در صورت نیاز به رقیق نمودن ، می توان از تینر ترافیک استفاده کرد . درجه حرارت محیط در طی مراحل اجراء باید بین 5+ تا 50+ درجه سانتیگراد باشد ، پس از اتمام کار ، کلیه تجهیزات را با تینر ترافیک شستشو دهید.

میزان مصرف

با توجه به تخلخل و ناهمواری و سایر شرایط زیست محیطی و ضخامت پیشنهادی فیلم خشک 300 میکرون مقدار  62/0 (kg  ) مصرف می شود.

نکات ایمنی

تماس مواد با پوست و یا استنشاق بخارات ممکن است باعث آلرژی شود ، تیم اجرا باید لباس و ماسک مخصوص و دستکش مقاوم در برابر مواد شیمایی پوشیده و از کرم محافظتی روی پوست صورت و دست استفاده نمایند. استفاده از عینک های مخصوص جهت محافظت از تماس مواد یا غبار اسپری با چشم الزامی است.

شرایط نگهداری

رنگ ترافیکی تک جزئی ترموپلاست را باید در بازه دمایی 5+ تا 40+ درجه سانتیگراد نگهداری نمود ، همچنین این محصول نباید در تماس مستقیم با نور آفتاب و یا بارندگی و برف باشد. حداکثر می توان یک سال این محصول را در بسته بندی کارخانه نگهدری نمود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رنگ ترافیکی سفیر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رنگ ترافیکی سفیر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *