رنگ استخری سفیر

رنگ استخری پایه حلالی سفیر

• مدل کالا: رنگ استخری
• کد و فام محصول:آبی 548، سفید 551
• نوع بسته بندی:ظروف فلزی،کوارت1/1 کیلو، گالن 4/3 کیلو

خرید رنگ استخری اکریلیک پایه حلال

رنگ استخری سفیر اکریلیک پایه حلال بر پایه رزینهای اکریلیک ترموپلاست پایه حلال می باشد. این محصول به دلیل داشتن پایداری بالا در برابر آب و چسبندگی بالا به سطوح سیمانی ، بتنی ، آجری ، فلزی و آسفالت جهت رنگ آمیزی استخرهای شنا و حوضچه های آب شیرین پیشنهاد می گردد.

برای اطلاع از قیمت محصولات با کارشناسان سایت رنگ سفیر تماس بگیرید. 09144108002-09141507315-04533873680-04533873681-04533873691

خواص و ویژگی ها

  • مقاوم در برابر نور خورشید و شرایط مختلف آب و هوایی
  • مقاومت سایشی عالی
  • چسبندگی مناسب به سطوح مختلف
  • پایداری مناسب در برابر تغییرات آب و هوایی
  • مقاومت شیمایی بالا در برابر محلول های ضعیف اسیدی ، قلیایی و نمک ها
  • قابلیت خشک شدن سریع
  • قابلیت اعمال آسان و راحت
  • مقاومت بالا در برابر آب و رطوبت

اطلاعات فنی محصول

خرید رنگ استخری پایه اکریلیک حلال‎

محل اجراء

رنگ استخری سفیر اکریلیک پایه حلال می تواند بر روی همه سطوح سیمانی ، بتنی ، آجری ، فلزی و آسفالت جهت رنگ آمیزی استخرهای شنا و حوضچه های آب شیرین مورد استفاده قرار میگیرد.

آماده سازی سطح

سطح مورد نظر ابتدا می بایستی کاملاً خشک و تمیز و عاری از هر گونه آلودگی و گردغبار و چربی باشد ( در صورتیکه سطح شوره زده باشد ، حتماً باید با استفاده از برس تمیز گردد ) برای سطوح سیمانی و بتنی جهت تمیز کردن سطح می توان از واترجت استفاده نمود و در صورت لزوم سطح را با استفاده از پرایمر مناسب ترمیم نمود تا سطحی کاملاً صاف و یکنواخت بدست آید ، در صورت وجود رنگهای کهنه ، آن را سنباده زده و رنگهای پوسته شده را از روی سطح پاک نموده و از پوسته نکردن مابقی رنگ مطمئن شوید.

روش اعمال

ابتدا استخر را از آب پر نموده و پس از گذشت دو هفته آب را تخلیه نمایید تا تمام املاح قلیایی بتن از سطح آن خارج شود ، سپس با برس سیمی سطح را تمیز کنید . رنگ آمیزی باید پس از خشک شدن کامل در هوای آفتابی صورت پذیرد.

رنگ استخری را با مقدار مناسب تینر استخری رقیق نموده ، یک دست از پوشرنگ استخری را اعمال نمایید ، بطوریکه تمام خلل و فرج و منافذ زیر سطح پوشانده شود، لایه بعدی پس از گذشت 24 ساعت اعمال شود. جهت رنگ آمیزی ترجیحاً از قلم مو استفاده شود تا پوشرنگ به داخل منافذ بتن نفوذ کند و چسبندگی بیشتری ایجاد نماید ، میزان اختلاط تینر به پوشرنگ بستگی به درجه حرارت  محیط ، سطح زیر کار و نیز وسیله رنگ آمیزی دارد . ولی در شرایط نرمال رنگ آمیزی ، میزان اختلاط تینر به پوشرنگ بر حسب درصد وزنی

  • با قلم مو بین 20 تا 30 درصد می باشد
  • با غلطک بین 15 تا 25 درصد می باشد
  • با پیستوله بین 25 تا 30 درصد می باشد

بعد از اعمال اولیه لایه رنگ بر روی سطح ، لایه بعدی را حداقل 2 ساعت بعد اجرا نمایید. اعمال رنگ در دمای محیط بالای 5 درجه سانتیگراد و دمای سطح 3 درجه سانتیگراد نقطه شبنم و رطوبت کمتر از 80 درصد توصیه می شود.

با توجه به شرایط آب و هوایی بعد از گذشت 72 ساعت تا یک هفته از خشک شدن رنگ ، استخر را پر از آب کنید.

میزان مصرف

با توجه به تخلخل و ناهمواری و سایر شرایط زیست محیطی و همچنین طرز استفاده از محصول برای رنگ استخری اکریلیک پایه حلال 7-6 متر مربع به ازای هر کیلوگرم مصرف شود

نکات ایمنی

تماس مواد با پوست و یا استنشاق بخارات ممکن است باعث آلرژی شود ، تیم اجرا باید لباس و ماسک مخصوص و دستکش مقاوم در برابر مواد شیمایی پوشیده و از کرم محافظتی روی پوست صورت و دست استفاده نمایند. استفاده از عینک های مخصوص جهت محافظت از تماس مواد یا غبار اسپری با چشم الزامی است.

شرایط نگهداری

رنگ استخری اکریلیک پایه حلال ترموپلاست را باید در بازه دمایی 5+ تا 40+ درجه سانتیگراد نگهداری نمود ، همچنین این محصول نباید در تماس مستقیم با نور آفتاب و یا بارندگی و برف باشد. حداکثر می توان یک سال این محصول را در بسته بندی کارخانه نگهدری نمود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رنگ استخری سفیر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رنگ استخری سفیر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *